Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T20:32:56+03:00
Era odata un imparat care avea o fiica atat de frumoasă incât puteai zice ca nu este devarată.Si acea fata iubea nespus de mult sa privească pe geam cum ''floarea soarelui'' cu o culoare atat de frumoasă se indreaptă spre razele sclipitoare ale bătrinului soare.A venit ziua cand fata trebuia sa se casătorească,la palat au venit multe persoane regale multi printi ,regi si regine,iar fata trebuia sa'si aleaga perechea.Insa inainte de asta regele a poruncit ca fiecare print care vrea sa ceară printesa de nevastă sa aducă cea mai frumoasă floare.Cu totii au adus cele mai rare si frumoase flori insa nici una nu putea sa faca printesa fericită.Deodata un print cu o floare mult mai deosebită veni in fata printesei era''floarea soarelui'' ,si in acel moment fata a zis ca acest este cel cu care vrea sa isi petreacă itreaga viată.Au trecut multi ani ,printesa deja a ajuns la bătrinete alături cu printul ,pe care la iubit intreaga viata .Ei doi stăteau la geam si priveau minunatul soare si florile galbene care il urmeaza ,si in acel moment frumoasa printesă si printul incântător au căzut fără răsuflare ,transformânduse in perechea perfectă ''Blindul soare'' si ''Floarea Soarelui''.
Sper sa iti placă,stiu ca nu este atat de reusită.
2014-04-04T21:46:20+03:00
                                                        Legenda trandafirului roşu

       Cică , odinioară existau doar trandafiri albi . Iată că , într-o zi frumoasă de vară , o prinţesă şi mai frumoasă stătea în mijlocul grădinii în care se aflau trandafiri albi . Aceasta cosea un gherghef liniştită . Din neatenţie , ea s-a înțepat întrunul dintre degete cu acul şi picături mici de sânge picurau pe petalele fine si delicate ale trandafirului , iar pe loc acesta a devenit roşu . Si de atunci se spune că trandafirul roşu semnifică "IUBIREA" .
  
   Sper că te-am ajutat !
4 5 4