Semnificatia versului:"S-aduc cu tine toata fala" din poezia :Cartile de Mihai Eminescu

2
cu Shakespeare se simte mandru. adica de la el a invatat multe.
stai! :))) am inteles total gresit :))) scuzee... :)))))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T20:04:11+03:00
Acest vers inseamna ca sa aduca un lucru sau un obiect cu iubita lui. ASA CRED.
Dar sper sa fie asa.
Mult Succes!
7 2 7
2014-04-04T20:07:31+03:00
El a spus ca este o greseala cand spune: "S-aduc cu tine mi-este toata fala" pentru ca el nu isi arata iubita doar pentru simplul fapt ca o sa fie popular ci ca o iubeste si ii place sa isi petreaca timpul cu ea.
7 4 7