Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T20:04:50+03:00
CMMMC (cel mai mic multiplu comun . -descompunem nr in factori primi
-produsul factorilor comuni si necomuni luati o singura data cu exponentul cel mai mare este cmmmc al numerelor
CMMDC(cel mai are divizor comun 
-produsul factorilor comuni luati o singura data cu exponentul cel mai mic
''Mai sim
plu'' la CMMMC ..cel mai mci numar la care pot fi impărtite numerele
CMMDC..cel mai mare divizor ,adică cel mai mare numar care poate fi impărtit
Sper ca te'am ajutat
2014-04-04T20:07:02+03:00
Descompui numerele in factori primi apoi pt
c.m.m.m.c=se iau toti factorii o singura data cu puterea cea mai mare
c.m.m.d.c=se iau doar factorii comuni cu puterea cea mai mica
1 4 1