1. Ce se intelege prin "mass-media"?
2. Ce tara a condus generalul Franco?
3.Ce se masoara in grade la geometrie?
4. Cum se numeste muzica populara din S.U.A?
5. Unde este cantata muzica gospel?
6. Cine a pictat-o pe Monalisa?
7. Care este animalul cu cea mai lunga limba din lume?
8. Cine a scris romanul "Cei trei muschetari"?
9. Ce a fost ciuma neagra?
10. Ce sunt bacnotele?

Răspunsuri

2014-04-04T19:43:38+03:00
1) Cine a fost cel mai cunoscut tovarăş de luptă al lui Che Guevara? Fidel Castro Fulgencio Batista Nikita Hruşciov Raúl Castro Ruz2) Care prim mare imperiu indian a apărut în jurul anului 322 Î.Hr.? Imperiul lui Harappa Imperiul Maurya Imperiul lui Asoka Imperiul lui Mohenjo-daro3) Cine a fost împăratul roman care i-a învinuit pe creştini de incendierea Romei? Honorius Decebal Traian Nero4) Cine a fost cel mai mare conducător de oşti din Grecia? Alexandru I Alexandru cel Tare Alexandru cel Bun Alexandru cel Mare5) Cine a fost prima femeie în fruntea unui stat islamic? Benazir Bhutto Moeen Qureshi Miraj Khalid Khan Junejo6) Care savant francez şi laureat în anul 1992 al premiului Nobel a fost transferat în lagărul de concentrare Dachau în anul 1944? Robert Schrieffer George F. Smoot Steven Weinberg Georges Charpak7) Cine a reuşit să realizeze primul zbor individual non-stop peste Atlantic în anul 1927? Clarence Buckman Charles August Lindbergh HaroldKnutson Harold Lindbergh8) Ce înseamnă în limba română termenul rusesc de „soviete"? Glume Bâfe Taifasuri SfaturiAds not by this site9) Care rege al Serbiei a fost ucis împreună cu soţia sa, în anul 1904, în urma unui complot al ofiţerilor? Regele Arthur Regele Mihai Regele Ludovic Regele Alexandru10) Ce premiu a primit suedezul Nathan Soderblom în anul 1930? Premiul Nobel pentru Pace Premiul Nobel pentru Medicina Premiul Nobel pentru Libertate Premiul Nobel pentru invenţi
Eh...incerc sa editez raspunsul..cam in 10 minute..sper...
merci :)) :* si daca poti din clasa a 6-a :)).daca nu, lasa asa.
oKI..
Si eu sunt a 6a..
nu stiu daca sunt de a 6-a...dar merci oricum:).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T19:59:10+03:00
1. La ce cimintir este ingropat Ion Creanga ?
2. In ce zi Iisus a fost rastignit pe cruce ?
3. Intre ce ani a domnit Stefan cel Mare ?
4. Ce legatura dintre Vlad Tepes , Mircea cel Batran si Stefan cel Mare era ?
5. Cine a pictat portretul MonaLisa ?
6. Care este traditia principala de Craciun ?
7. Care este cea mai mica pasare din piatra?
8. Unde se afla trupul domnitorului Al.I.Cuza ?
9. Din ce este creeat mare pod chinezesc ? [ caramizi de lemn ]
10 . Cate orase sunt in Moldova ?
hei merci! sunt simple dar bune! voi selecta cateva!multumesc!!