Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T19:02:16+03:00
Lumea este rea nu trebuie sa asculti pe nimeni viata e una singura si ar fi corect sa o traim din plin. Lumea birfeste deoarece viata lor e de nimic si nu au ce discuta. De multe ori ma birfesc din invidei. Capul sus si nu uita trebuie sa iti duci misiunea mai departe.
multumesc.... :*
cu placere :*
Pa iti descriu in 2 randuri. "O limba de 10 centimetrii poate ucide un om de doi metrii."
ms :*
npc:D
2014-04-04T19:25:19+03:00
  Intr-o dimineata de scoala , in timpul orei de matematica in care profesorul era posomorat neavand chef sa faca ora si lasandu-ne sa facem ce vrem am iesit in parcul de langa liceu cu doua dintre prietenele mele.
  Ceva imi spunea ca va fi o zi de scoala de neuitat. Ne cumparasem cate o inghetata si stateam pe o banca.Pe cealalta parte a aleei era un grup de fete , care mereu barfeau si spuneau lucruri neadevarate despere oricine. Nu erau singure , aveau urmaritori peste tot nu te lasau deloc in pace , compuneau minciuni la toate activitatile pe care le desfasurai cu prietenii . Era trist cum ele isi petreceau timpul liber pentru a ne face rau noua dar nu realizau faptul ca isi pierd acel timp liber nefavorizandu-l deloc. Noi incercasem tot posibilul de a le face sa inceteze dar in zadar , toate eforturile noastre nu aveau nici un folos,
  Le-am lasat barfindu-ne in continuare si ne-am vazut de treaba noastra aratandu-le nepasare, intorcandu-ne la orele noastre de curs ,
1 5 1