Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T17:34:57+03:00
.In romana:
Daca tehnologia o sa se dezvolte,atunci as prefera ca clasa,in care facem engleza sa fie cu o tabla din sticla fina , in care nu trebuia sa mai scrii , rosteai cuvintele si se scria fara ajutorul nimanui.Sa fie multe tablouri miscatoare si banci din sticla,cu sclipici care nu se poate lua de pe ea.Profesorii sa fie putin mai severi,dar totusi sa nu intreaca limita,iar chimia sa o facem intr-o camera speciala unde aproape totul este posibil.
In engleza: 
If a technology to develop, then I prefer the class, in which we English be a smooth glass plate, you do not have to write, and wrote these words unaided. To be more paintings and banks moving glass glitter can not take it. Teachers to be less severe, but still not surpass the limit, and the chemistry to do it in a special room where almost everything is possible.

mersi mult....citesc si daca e frumos iti pun un mersi ,ok?
ultima propozitie nu chiar e reusita dar oricum mersi,in caz de ceva adaug eu ceva ^_^
Am scris mai in graba. :3 Oricum,ma bucur ca te-an ajutat cat de cat.
2014-04-04T18:51:03+03:00
I think that my english class will be with new and powerful computers for all.The teacher will be the robot not humans.We will read not from books but from computers.
nu mai am idei spunemi in romana si eu iti voi traduce:)