Răspunsuri

2014-04-04T18:20:18+03:00
Ne-am cunoscut acum vreo doi ani în urmă. Cum? Nu ştiu. Nu ne aducem aminte. Cred că prietenia noastră se continuă dintr-o altă viaţă. Ne-am trezit una în viaţa celeilalte în mod întâmplător, iar dacă e cu putinţă, mi-aş dori să mergem în continuare  până la capăt. Probabil că în viaţa următoare ne vom reîntâlni fără să ştim ce ne leagă. Poate vom avea ocazia  să ne îndreptăm greşelile din prezent. Regret însă certurile, discuţiile pe care le-am avut. Într-un fel ne-au adus mai aproape, dar pe de altă parte, există o linie aproape invizibilă care ne desparte. Îmi place să o ascult, să-i ascult poveştile, întâmplările, grijile care o macină. Îmi place să petrec timpul alături de ea povestindu-i trecutul. Oarecum am rămas blocată undeva în trecut. Am rămas blocată la momentul când mi-am dat seama că nu-i pot povesti prezentul. De câte ori încerc, mă opresc. Prefer să o ascult pe ea. Nu pot să-i împărtăşesc bucuriile, gândurile, grijile. Am încercat de nenumărate ori. Dar am simţit aceea linie fină, aproape imperceptibilă care se trasează de fiecare dată când îi vorbesc.  Dar poate pe viitor, peste ani, o să putem îndepărta orice fel de graniţă. Pe final, vreau doar să ştie că este o persoană specială în viaţa mea, o prezenţă benefică şi sora pe care mi-am dorit-o din totdeauna. Ceva gen
despre 2 prietene
Dar între două fete / prietene nu poate exista dragostea eternă. Cred că cel / cea care a scris întrebarea se referea la o fată şi un băiat.....................................
Da , o fata si un baiat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T18:26:26+03:00
Dragostea eternă se spune că există. Atâta timp cât în relaţie există aceste elemente esenţiale: încredere, respect şi sinceritate cei doi o să rămână împreună până când moartea îi va despărţi. Unii spun că nu există şi că nu o să existe niciodată. Eu nu cred asta. Nu trebuie să punem întotdeauna răul în faţă. Trebuie să iubim persoana de care suntem îndrăgostiţi cu cap şi inimă. În momentul când iubirea este reciprocă, o să existe renumita "dragoste eternă". Dar trebuie să fie respectate cele trei elemente de mai sus căci altfel dragostea eternă se va transforma într-un fir de aţă foarte, dar foarte subţire. Şi atunci când te aştepţi mai puţin se va rupe. Eu îi sfătuiesc pe cei care îşi doresc dragostea eternă să aibă încredere în mine.
1 5 1