Diagonala intr-un patrat este: d = latura inmultita cu radical din 2
L radical din 2 , unde L=latura patratului . :*
diagonala patratului este l radial din 2 a cubului este l radical din 3

Răspunsuri

2014-01-18T12:12:26+02:00
Latura radical din 2 

24 4 24
latura radical din doi. De ex. patratul ABCD are latura de 3 cm. Diagonala sa va fi de 3 radical din 2
poti sa faci demonstratia folosind Teorema lui Pitagora la doua laturi precum catete si diagonala ca ipotenuza si o sa-ti iasa asa.
l radical din 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T12:12:35+02:00
Diagonala intr-un patrat este: d = latura inmultita cu radical din 2
29 4 29