Răspunsuri

2014-04-04T16:52:46+03:00
Prin padure eu azi merg      Plimb in lesa un catel     Si ma plimb incetisor      Pana la primul foisor                     Stau intins pe iarba verde          Cainele-mprejurul meu       Si ma relaxez in voie     Tot gandindu-ma mereu......
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T16:53:12+03:00
IN ARCANE DE PADURE DE INTUNERIC CENSPAIMANTA
FRUNZA TACE LANGA FRUNZA SI COPAC LANGA COPAC
NOAPTE TRISTA ,NOAPTE MUTA ,NOAPTE MOARTA
DAR PRIVIGHETOAREA CANTA SI IAR CANTA   


IN PADURE VIJELIE CENSPAIMANTA
TRASNET ROSU SI SURPANE DE POTOP
PENTRU CE E ARMONIE,FARA SCOP
SI PRIVIGHETOAREA CANTA SI IAR CANTA