Răspunsuri

2014-04-04T15:24:45+03:00
Cucul depune oua in cuibul altor pasari astfel celelalte pasari ii clocesc ouale fara a stie .Sper ca te-am ajutat !
multumesc si eu ,cred ca te-a ajutat articolul meu,succes!
da
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-04T15:29:51+03:00
Cucul este celebru pentru metoda inedita prin care are grija de progeniturile sale. De fapt nu le ingrijeste deloc, ci isi depune ouale in cuiburile altor pasari. Cand puii de cuc cresc, distrug celelalte oua din cuib pentru a-si elimina concurenta. Insa pentru a avea acces la cuibul altor pasari, care sunt in mod natural agresive cu musafirii nepoftiti, cucul si-a dezvoltat un mecanism de aparare, sau mai degraba de atac, extrem de interesant. Femela ia o alura fioroasa de uliu care sperie celelalte pasari, alungandu-le din propriile cuiburi. Astfel, cucul are la dispozitie cuibul si isi poate depune ouale in liniste, pentru ca celelalte pasari cu siguranta nu se vor apropia atata vreme cat vad in el un pradator atat de periculos cum este uliul.
18 4 18
bravooo???!!!:):D:)
Modul de viata al cucului este solitar!