Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T14:58:58+03:00
De regula metafora "toamna" sugereaza inceputul unei stari de tristete, melancolie, sentimente ce invadeaza sufletul eului liric odata cu sfarsirea unei iubiri.
Comentariul a fost şters
Sunteti enervanti
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-04-04T15:19:50+03:00
Metofora ,,toamna " exprima tristete , racoare , intunericul . Ceea ce face ca toamna sa para un anotimp rece . 
Sper ca te-am ajutat !