Răspunsuri

2014-04-04T14:56:19+03:00
Pai va putei aduce de aca jocuri cum ar fi Remi sai Monopoli ..sau puteti face diferite machete si planse sau diferite concursuri legate de materia respectiva , sau sa vizionati filme

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T15:00:58+03:00
1. Puteti face o zi dedicata Angliei si una Frantei 
2. Desenati stegulete pt. fiecare tara 
3. Jucati mici jocuri pe care le joaca tara respectiva 
4. Aduceti informatii despre tara respectiva 
Sper ca te-am ajutat !
Buna idee :) Multumesc :*
Cu placere ! Sa ai o saptamana frumoasa !
Multumesc :* Si tu la fel :)