Va rog mult sa ma ajutati la aceste probleme!!!

1. Stabiliti daca perechea (1 supra 2 ; 1) este solutie a ecuatiei 2x-4y-5=0

2. Intr-un bloc sunt 25 apartamente cu 3 camere respectiv 4 camere. stiind ca in total sunt 85 de camere, aflati cate apartamente sunt cu 3 camere si cate sunt cu 4 camere.

2

Răspunsuri

2014-04-04T15:07:25+03:00
1. Inlocuiesti x, respectiv y in ecuatie:
2 x 1 pe 2 - 4 x 1 - 5 = 0
1 - 4 - 5 = 0
-3 - 5 = 0
-8 = 0 (F) => (1 supra 2; 1) nu este solutie a ecuatiei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T15:33:47+03:00
X=nr. apartamente cu 3 camere
y=nr. apartamente cu 4 camere
x+y=25
3x+4y=85
3(x+y)+y=85
3·25+y=85
y=85-75
y=10
x=25-10
x=15
Sper ca ti-am fost de ajutor.
Prof De Mate
[email protected]

1 5 1