Răspunsuri

2014-01-18T12:09:48+02:00
M(A)=m(C)=180:8=20 grade 

Sa stii ca am gresit
:( ...
m(<A)=m(<C)=180:10=36 grade
Cazul 1:m(C)=m(A)=2x m(A)+m(B)+m(C)=180 2x+2x+6x=180 10x=180 x=180/10 x=18
sau m(<C) = m(<B) => 2x+6x+6x=14x => x = 180:14=12,85
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T12:11:52+02:00
M(<A)=m(<C) = 2x.
2x+2x+6x=180 =>  10x=180 => x=18 grade
La un magazin s-a produs o reducere de preturi cu 15% . O rochie costa dupa reducere 51 de lei . Ce pret avea rochia inainte de reducere ? ( Crezi ca ma poti ajuta cu rezolvarea completa, te rog ! )
notam obiectul cu A A-15/100xA=51 => A-15A/100=51 inmultim totul cu 100 si ne da 100A-15A=5100 deci 85A=5100 => A=61, deci obiectul costa inainte de reducere 60 de lei