Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T12:10:24+02:00
Optica se imparte in 3 mari parti:
-optica ondulatorie:-studiaza fenomenele care pot fi explicate pe baza caracterului ondulatoriu al luminii.
optica corpusculara-studiaza fenomenele care pot fi explicate pe baza caracterului corpuscular al luminii,
optica geometrica:-studiaza propagarea luminii si fenomenele luminoase fara a tine cont de caracterul ondulatoriu sau corpuscular al luminii.
2014-01-18T12:14:01+02:00