Răspunsuri

2014-04-04T10:22:47+03:00
Poti desena niste flori, sau o furtuna, ... :p
Am desenat desrtule flori :P Dar furtuna e o idee buna :) Mersi!!
Cu placere!! :**
Poti desena bufnita de mai jos! xD
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T10:26:36+03:00
  Poti desena un desen cu emoticoane , cu un iepuraș de Paste care aducea oua rosii sau o vaza cu diferite flori .
Poti desena visul tau cel mai indragit. Baftaa! xDDDD