Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T10:03:05+03:00
Parerea mea este ca povestirea in ordine cronologica a intamplarilor din romanul eneuntat mai sus ajuta cititorii sa inteleaga unele decizii luate de personajele ce participa la intamplarea respectiva.Daca se intampla ceva iar unul dintre personaje ia o decizie,cititorul poate constata si intelege decizia lui.De exemplu,daca Ursu este dat la o parte de ceilalti iar el decide sa nu ii mai ajute,cititorul intelege de ce.Dar daca arata intai ca Ursu le intoarce spatele,nu putem intelege de ce si din aceasta cauza poate ca nu am mai citi romanul,pentru ca nu intelegem continutul.Un alt avantaj l-ar prezenta intriga in care intra cititorii cand sunt intr-un anumit pasaj si asteapta cu nerabdare sa vada ce se mai intampla.Daca ar arata din prima ce s-a intamplat,cititorul s-ar plictisi si,ca mai sus,cititorul ar lasa cartea pe care nu ar mai citi-o.
**********
2 5 2
2014-04-04T10:41:43+03:00


prezenta evenimentelor in ordine cronologica il ajuta pe cititor sa isi dea seama mai bine despre ce este vorba in ciresarii.

astfel cititorul poate intelege mai bine ce se petrece cu fiecare poersonaj .