Va rog spunetimi persoanele pronumelui de politete si ce pers sunt si ce nr sunt addica(pers1singular ......)

2
haideti
pers. a doua singular : dumitale , dumneata . pers. a doua pl.: dumneavoastra. pers a treia sg. : dumnealui, dumneaei . pers a treia pl. : dumnealor

Răspunsuri

2014-04-04T07:09:04+03:00
Pronumele personal de politete are forme numai pentru persoanele a doua si a treia la singular si plural  pers.adoua dumneavoastra,si la sg. si pl. pers. a treia sg.dumnealui,dumneaei,si pl. dumnealor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T07:13:59+03:00
Persoana 2 singular :dumneata,dumitale
persoana2  plural: dumneavoastra
pers.3 singular :dumnealui dumneaei,dumneasa,dumisale
pers.3 plural : dumnealor