Răspunsuri

2014-04-03T22:08:24+03:00
a)substantive-
a fost o dimineata urata
a trecut o noapte grea
aceasta primavara va fi frumoasa
adverbe
dimineata merg la dansuri
noaptea dorm mult
primavara merg la meditatii
b)adjective\
prajitura tare nu e buna de mancat
copilul atent a invatat repede
baiatul frumos m-a impresionat
adverbe
el vorbeste tare
el citeste atent
noi recitam frumos
101 4 101
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T22:10:48+03:00
Este o dimineata frumoasa. (substantiv)
Majoritatea elevilor invata dimineata. (adverb)
Parintii lui au mers ieri la piesa "O noapte furtunoasa". (substantiv)
A avut un cosmar noaptea trecuta. (adverb)
Primavara este anotimpul meu preferat. (substantiv)
El si-a cumparat o casa noua primavara trecuta. (adverb)
Sticla era mult prea tare, asa ca nu au putut s-o sparga. (adjectiv)
Ea a strigat tare dupa prietenul ei, dar el nu a auzit-o. (adverb)
Copilul atent a luat cea mai mare nota din clasa. (adjectiv)
Ea a completat atent spatiile libere. (adverb)
Primeste mereu complimente pentru scrisul ei frumos. (adjectiv)
S-a imbracat frumos pentru aniversarea mamei sale. (adverb)
147 4 147