Imi puteti sugera cateva cantece (usoare)pentru proba de muzica pentru liceul pedagogic?

2
multumesc pentru sugestie, cred ca o voi incerca pe a doua :)
bine
eu cu aceasta melodie am intrat a lui adele rolling in the deep
nu canta piese dificile nu Anra.. nu Aele. sub nici o forma imnul de stat (are o melodica f grea ascendenta care pune probleme mari de intonatie) .recoman ceva simplu meldic care sa te scata in evidenta ca voce: ri ceva usor gen : Trandafir de la Moldova, la Oglinda, etc...de-astea...sau ceva rmanesc usurel gen : lumea basmelr- oana sarbu ..cat de departe...asta in cazul in care stii ca vocea nu ti- pti stapani la emotii ..daca da..succes!
multumesc de sfat

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T21:51:31+03:00
LAZY SONG - BRUNO MARS
multumesc mult dar mai am o curiozitate mica de tot: alte cantece nu cunosti? ma refer la cantece ''populare'' de genul ''du-ma acasa mai tramvai'' sau mai stiu eu ce...
stai sa ma gandesc...
ok :))
habar n-am, scuze
nu-i nimic, multumesc oricum ca ai incercat :))
2014-04-03T21:52:51+03:00
Wish you were here-Pink Floyd; Mugur de fluier-Phoenix 


1 4 1