Indicati propoziitile circustatiale de cauza din frazele de mai jos si aratati ce parte de vorbire determina:Si-a dat seama de adevar,fiinca baiatul se inrosise, cand a fost antrebat daca l-a ajutat pe colegul sau.De vreme ce este atat de de tarziu, n-are rost sa mai stau. Plec, deoarece trebuie sa ajung mai repede acasa.

2

Răspunsuri

2014-04-03T21:42:28+03:00
 n-are  rost sa mai stau.
fiinca  baiatul se inrosise,
deoarece  trebuie  sa ajung mai repede  acasa
cand a fost antrebat daca l-a ajutat pe colegul sau.
nu sunt foarte sigura sa stii...
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T21:45:04+03:00
Fiindca baiatul se inrosise - subordonata completiva de cauza, determina locutiunea verbala predicativa ''si-a dat seama'', de vreme ce este atat de tarziu - subordonata completiva de cauza, determina locutiunea verbala predicativa ''n-are rost'', deoarece trebuie sa ajung mai repede acasa - subordonata completiva de cauza, determina verbul predicativ ''plec''
24 4 24