Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-03T21:38:18+03:00
A.I____I____I____I
b.I____I____I____I____I
c.I____I____I

Suma este 369 si este formata din 9 segmente egale . Aflam un segment :
 369:9=41 
 41x2=82 ( nr, c )
 41x4=164 ( nr.b )
 41x3=123 ( nr. a )

Verificare : 123+164+82=369

10 3 10
mai am doua probl tot asa.........
ma ajuti?am baza pe tine ca stii sa explici
ok , trimite-le in mesaj .
2014-04-03T21:38:54+03:00
A+b+c=369
a=3/4*b
b=2c
a=3/4*2*c=3/2*c
3/2*c+2c+c=369
369=3c+3/2*c
369=6c/2+3c/2
369=9c/2
9c=369*2
9c=738
c=82
b=164
a=164*3/4=123
3 3 3