Răspunsuri

2014-04-03T21:21:56+03:00
Sentimentul acela in care simti ca ti s-a mai intamplat o data o intamplare; sentimentul de repetare
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T21:22:34+03:00
Deja vu inseamna vazut din punct de vedere lexic,dar mai are ca sinonim si o sintagma,ceva asemanator cu "dragoste pierduta/irosita/tradare" utilizata in melodiile dance de dragoste.
**************
Este o expresie desprinsa di Limba franceza care inseamna ceva cunoscut familiar o intamplare care a mai avut loc!!
Dragoste pierduta/tradata/irosita/repetata
Care s-a mai intamplat
Multumesc mult