Răspunsuri

2014-04-03T21:02:33+03:00
Bicicleta costa 55 de lei
si modul de rezolvare?
ii trebuie 5 lei deoarece 6 sunt prea muti iar 4 sunt prea putini!!!!rezolvare:50+5=55 lei
multumesc si eu ,cred ca ai inteles rezolvarea? la prima intrebare era vba de logica 4,5,6
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-03T21:04:16+03:00
1. cati bani mi-a dat mama?
5 lei deoarece 6 nu.4 nu
2.cati lei costa bicicleta?
50+5=55 lei
1 5 1