Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T21:20:05+03:00
Intr-o librarie sunt 2532 carti . In prima luna se vand 1432 iar in a doua se vand 2311 . Cate carti s-au vand in prima luna ? Cate carti au mai ramas dupa ce s-au vandut in a doua luna ? Cate carti sunt in total cu  cele vandute cu numarul cartilor din librarie ?
 
                                           Rezolvare :

1. Cate carti au mai ramas dupa ce s-au vandut in prima luna  ?
      2532-1432=1100 ( carti )
2. Cate carti au mai ramas dupa ce s-au vandut in a doua luna ?
     2532-2311=221 ( carti )
3. Cate carti au mai ramas dupa vanzarea din  cele doua luni?
    1100+221=1321 ( carti ) 
4. Cate carti sunt in total cu  cele vandute cu numarul cartilor din librarie ?
    2532+1321=3853 ( carti ) 
 
                                                                               Rezolvare : 3853 ( carti ) 
2 5 2
2014-04-03T22:26:35+03:00
1.2532-1432=1100
2.2532 -2311=211
3.1100+211=1321
4.2532 +1321=3853 (carti)
1 5 1