Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T20:56:08+03:00
Bradul de craciun .
Steaua este lumina care a aratat unde s-a nascut isus hristos.
mersi!
Steaua are o semnificatie religioasa, amintind de cea care a aparut pe cer la nasterea lui Iisus.
Există, de asemenea, obiceiul ca în vârful bradului de Crăciun să se așeze o stea, simbol al stelei care i-a călăuzit pe magi până la Betleem. Despre această stea se spune că aduce noroc și duce la îndeplinire dorințele.
2014-04-03T21:35:57+03:00