Stabiliti daca triunghiurile ABC si MNP sunt asemenea
m (<)A)=35', m(<)B)=60', m(<)M)=35', m(<)P)=85'.

2
Aduni masurile unghiurilor A si B si scazi din 180. Observi ca unghiul C da 85, asemeni lui P, iar M este la fel ca si A, deci B este asemeni cu N.

Răspunsuri

2014-01-18T11:42:00+02:00
<A asemenea cu <M , <B asemenea cu <N si <P asemenea cu <C !
Aduni masurile unghiurilor A si B si scazi din 180. Observi ca unghiul C da 85, asemeni lui P, iar M este la fel ca si A, deci B este asemeni cu N.
stiu asta .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T11:52:20+02:00
Rezolvarea o găsești în fișierul pdf anexat !
3 4 3