Răspunsuri

2014-04-03T20:26:06+03:00
Este o zi de vineri.soarele stralucea pe pamantul pufos,e zi de primavara numai bun de joaca.eu si cu parinti mei am vrut sa mergem la bunici.ei mau intrebat despe anul scolar.eu le-am spus ca iau numai de 10 si invatat bine.bunici mei mi-au spus daca am luat o notra rea iar eu le-am spus ca nu am luat numai eccelen.se facusera seara,iar eu cu cu parinti mei plecam acasa .spre casa am auzit numai nopti cu poezi cum cantau ,iar eu cand am ajuns acasa inainte sa ma culc am vorbit cu bunica sai zic ca la scoala imi place foarte mult si scoala e viata pentru mine.
 a fost o zi frumoasa de mers la bunici.
15 3 15
-bunico este o zi de vineri.soarele stralucea pe pamantul pufos,e zi de primavara numai bun de joaca.eu si cu parinti mei am vrut sa mergem la bunici.ei mau intrebat despe anul scolar.eu le-am spus ca iau numai de 10 si invatat bine.bunici mei mi-au spus daca am luat o notra rea iar eu le-am spus ca nu am luat numai eccelen.se facusera seara,iar eu cu cu parinti mei plecam acasa .spre casa am auzit numai nopti cu poezi cum cantau ,iar eu cand am ajuns acasa inainte sa ma culc am vorbit cu bunica
sai zic ca la scoala imi place foarte mult si scoala e viata pentru mine.
a fost o zi frumoasa de mers la bunici. asa sa intamplat totul bunico
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T20:29:35+03:00
-Bunico, totul a inceput in ziua in care soarele a rasarit pe cerul cristalin , cand florile isi revarsau miresmele,  atunci cand o teama ma cuprins . Eram atat de firava si nestiutoare . Nu stiam daca ce voi face va fi bine .  Timpul trecea iar eu ma gandeam ca de astazi voi incepe o noua  viata . De la invatat incepeau toate . Ma gandeam la copii firavi si nestiutori ca si mine . O randunica mi-a aruncat o crenguta in geam si am tresarit gandinduma ca asa vor veni si notele mele una dupa alta .Pentru invatat , citit si exersat  destul de bine imi trebuie performanta . Asa ca mi-am lasat toate temerile in spate si punandumi fundita de pe capusor mai bine am si marcat acel moment in suflet prima zi la scoala . 


Sper ca te-am ajutat cat de cat . Eu am facut cu prima zi de scoala . Sper ca va fi bine ! :)
12 3 12
aa
nici unulnu ati fc coorect
va rog faceimi scrisoare
poftim
imi faceti?