Răspunsuri

2014-04-03T20:16:18+03:00
Poti sa faci un unghi cu raportorul trasand 2 linii pe langa marginea echerului

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T20:16:34+03:00
Deci...ai observat ca la mijlocul raportorului este o liniuta.pui acea liniuta pe caiet fix in locul unghiului (unde se intersecteaza cele 2 linii). apoi "linia" care este in picioare duce spre cifrele de pe raportor.acolo unde este linia.aceea este masura unghiului


sper ca ai inteles...

2 5 2