Alcatuiti enunturi in care cuvintele :furnica,visin,picioare,crengi,farama,magazie,iarna,gandul,merinde,cravata,chelie,barbie,dealuri sa vie subiecte. va rog sa ma ajutati imi trebuie pentru maine

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T20:01:25+03:00
Furnica este harnica .
Visinul este frumos . 
Picioarele au unghii.
Crengile copacului au flori .
Magazia este frumoasa .
Iarna este un anotimp rece .
Gandul a zburat la vacanta .
Merindele sunt dulci .
Cravata s-a patat .
Chelia ma supara .
Barbia are os . 

Sper ca te-am ajutat cat de cat . :)

da mai ajutat foarte mult mersi
Cu placere . Vrei sa fim prietene ?
da
Ca sa stii subiectul rasnde la intrebarea " CINE ? " . Asa o sa fie mai usor sa gasesti subiecta punand intrebarea sau sa construiesti propoziti .
ms
2014-04-03T20:05:25+03:00
FURNICA MUNCITOARE STRANGE HRANA.                                                                VISINUL BATRAN A FOST TAIAT.                                                                               PICIOARELE MESEI SAU RUPT.                                                                                CRENGILE AU INFLORIT.                                                                                          FARAMA DE PAINE A CAZUT DE PE MASA.                                                               MAGAZIA MARE A LUAT FOC.                                                                                  IARNA ESTE GEROASA.                                                                                          GANDUL ESTE RAU .                                                                                             MERINDELE SAU COPT BINE.                                                                                   CRAVATA TATEI ESTE ROSIE.                                                                                   GEILE DE LA CASA SAU PIERDUT.                                                                         BARBIA ESTE PAROASA.                                                                                          DEALURILE SUNT PLINE DE FLORI PARFUMATE.