Opt
Cruciadele au fost expediții militare ale feudalilor apuseni cu scopul de a cuceri și coloniza regiuni din Orientul Apropiat, îndeosebi Palestina și Ierusalimul.

Ele au apărut într o societate aflată în plină expansiune politică și militară și sunt o întregire a procesului de colonizare petrecut în Europa, la ele participând toate clasele și păturile sociale. Au fost opt cruciade .
Cruciada I (1096-1099)Cruciada a II-a (1147-1148)Cruciada a III-a (1189-1192)Cruciada a IV-a (1202-1204) Cruciada a V-a (1217-1221)Cruciada a VI-a (1228-1229)Cruciada a VII-a (1248-1250)Cruciada a VIII-a (1270)
Opt cruciade
Opt cruciade.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T11:38:15+02:00
Opt cruciade
2 Cruciada I (1096-1099)3 Cruciada a II-a (1147-1148)4 Cruciada a III-a (1189-1192)5 Cruciada a IV-a (1202-1204)6 Cruciada a V-a (1217-1221)7 Cruciada a VI-a (1228-1229)8 Cruciada a VII-a (1248-1250)9 Cruciada a VIII-a (1270)

5 5 5
2014-01-18T11:38:40+02:00
Au fost opt cruciade intre anii 1096 - 1270...
3 3 3