8:8+2*{9:9+36:[(44-32):3+(90-56-16):9]:3}=1+2*{1+36:[12:3+(34-16):9]:3}=1+2*{1+36:[4+18:9]:3}=1+2*{1+36:[4+2]:3}=1+2*{1+36:6:3}=1+2*{1+6:3}=1+2*{1+2}=1+2*3=1+6=7

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T19:57:36+03:00
8:8+2{9:9+36:[(44-32):3+(90-56-16):9]:3}=
1+2*[1+36:(12:3+18:9):3]=
1+2*[1+36:(4+2):3]=
1+2*(1+36:6:3)=
1+2*(1+6:3)=
1+2*(1+2)=
1+2*3=
1+6=
7
1 5 1
2014-04-03T19:57:51+03:00
2*4:8+2*{45:5:9+36:[(44-32):3+(90-56-16):9]}=
2*4:8+2*[45:5:9+36:(12:3+18):9]=
2*4:8+2*[45:5:9+36:(4+18):9]=
2*4:8+2*(45:5:9+36:22:9)=
2*4:8+2*(9:9+0,18)=
2*4+2*1,18=
8+2.36=10,36