Alcatuieste enunturi in care verbul a fi sa fie :
Verb predicativ
Verb copulativ
Verb auxiliar

2
1. Eu sunt in gradina cu mama.
2. Aceea este pasarea.
Copulativ: Eu sunt elev.
auxiliar:Voi fi incantat de acesta.
predicativ:El este acasa.

Răspunsuri

2014-04-03T19:45:19+03:00
Verb predicativ: Accidentul a fost la Bacău. 
Verb copulativ: Trăirile lui erau profunde. 
Verb auxiliar: Ea nu isi amintea sa fi greșit. 
15 4 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T19:45:31+03:00
Copulativ:El este un baiat silitor si cuminte.
Auxiliar:As fi mers la munte,dar nu am avut voie.
Predicativ:George este in clasa cu ceilalti colegi.
*************************
21 4 21