Alcatuiti cate o propozitie cu adjectivele "cafeniu" , "caramiziu" ,"masliniu" , "pamantiu" , "trandafiriu" , plasandu-le dupa substantivul la numarul plural . Rescrieti propozitia , punand , de data aceasta , adjectivul inaintea substantivului la plural .

2

Răspunsuri

2014-04-03T19:25:33+03:00
Nisipul este cafeniu-inchis.ograda noastra are culoare caramizie.borcanul are culoare maslinie.....
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T19:31:44+03:00
Blanile cafenii ale pisicilori imi plac. Cafeniile blani ale pisicilor imi plac.Trandafirii caramizii s-au vandut. Caramizii trandafiri s-au vandut. Ochii maslinii sunt printre favoritii mei. Maslinii ochi sunt printre favoritii mei. Mobilele pamantii sunt cautate. Pamantiile mobile sunt cautate. Caietele trandafirii sunt la el. Trandafiriile caiete sunt la el. SPER CA TE-AM AJUTAAAAT!! :**
16 4 16