Răspunsuri

2014-04-03T19:23:09+03:00
Erau doi pesti ,prieteni unul cu celalalt,cati prieteni aveau?
Daca tie foame,cate sandwiciuri trebiue sa manaci pentru ca stomacul sa nu mai fie gol?
Mai vrei?
Raspuns pesti: 1
Sandwiciuri:1
Daca te uiti la mine din spate:e umbra mea
Calul:alb si ud
Lupta:dupa ultima
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T19:25:44+03:00
1) Mama lui Ionel are 5 copii:
Aprilia ;
Maia ;
Iunia ;
Iulia 
Care e al 5-lea copil?
Raspuns : Ionel

2) Pe o creanga stau 10 porumbei un vanator impusca unul . Cati raman?
Raspuns: 0 pentru ca s-au speriat si au zburat

3) Langa un palmier sta o pantera , o maimuta si o girafa .Cine ia primul banana?
Raspuns : nimeni deoarece palmierul nu are banane

4) 10 pesti erau in acvariu . 3 se ineaca.Cati raman?
Rapuns : 0 pentru ca pestii nu se ineaca

5) Cati pitici avea Cenusareasa?
Raspuns: 0 .Cenusareasa nu avea pitici
..
Intr-un saculet sunt 17 bile rosii si 13 bile albe.Ce nr. de bile trebuie luate pentru a fi sigur ca am luat 2 bile rosii si 2 bile albe?
Un melc este intr-o fantana la adancimea de 10 m . In fiecare zi urca3 m iar noaptea coboara 1 m. In a cata zi va ajunge la supravata?
Raspuns bile : 15
Rapuns zile : 5