Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T19:20:48+03:00
Un perete gol.
O femeie frumoasă.
Să le schimb între ele
Adjectivele,
Să fie cu mine în casă.

Clipe plăcute.
Sâni dezveliţi.
Îmbinându-le descrierile,
Am să mă înfrupt
Cu reliefurile tale.

Durere imensă.
Patimă nestinsă.
Nu aş vrea să le întâlnesc
Nicicând
Ele mă găsesc de fiecare dată
Dându-mi un aer de om pesimist.

2014-04-03T19:21:34+03:00
''' E noapte nalta,nalta ; din mijlocul tariei 
  Vesmantul sau cel negru,de stele semanat,
   Destins coprinde lumea..."