În vacanța de iarnă,30 de copii au mers la săniuş.Ei s-au împărțit în două grupuri.Câţi copii erau în fiecare grup, dacă în primul erau de patru ori mai multi copii decât în al doilea grup?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T11:23:53+02:00
In primul grup erau 24,in al doilea 6
2014-01-18T11:51:33+02:00
1 grup- x
al 2-lea grup - de 4 ori mai mult adica 4x
x+4x=30
5x=30
x=6
1 grup- copii
al 2-lea grup- 4*6=24
scuze de greseala, asa patesc cand fac mai multe lucruri deodata. am modificat cu 30 acum