Răspunsuri

2014-04-03T18:55:32+03:00
Adevarul este cel mai bun lucru in a recunoaste anumite lucruri ........adevarul v-a iesi mereu la iveala
 
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T19:00:56+03:00
Întotdeauna suntem învăţaţi să spunem adevărul, să nu minţim. Acesta este un principiu care ne călăuzeşte încă din fragedă copilărie şi în orice circumstanţă şi când viaţa ne va purta pe căi nebănuite, adevărul e cel care ne va scuti de dureri în plus. Cu toate că ştim că minciuna iese la suprafaţă întotdeauna, uneori recurgem la ascunderea realităţii. Când acest lucru ascunde fapte nobile, de exemplu, când minţim o persoană grav bolnavă în legătură cu suferinţa ei, când ascundem pregătirea unei surprize pentru oamenii dragi, minciuna poate fi iertată. Indiferent de cauzele ascunderii adevărului, când el iese la suprafaţă, de cele mai multe ori, doare. Adevărul poate răni încrederea celor dragi. E uşor a câştiga încrederea cuiva, dar e mult mai greu s-o menţii deplină.Încrederea cere adevăr, chiar dacă acesta doare.
4 4 4