Daca mama ar avea cu 2 ani mai mult decar are, ea ar fi de-o seama cu tata, a cariu varsta ese de 8 ori mai mare decat a surorii mele de 4 ani. Varsta surorii mele este jumatate din varsta mea. Afla ce varsta avem: eu, mama si tata, fiecare in parte.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T17:52:19+03:00
4x2=8eu    8x4=32tata 32-2=30 mama
2014-04-03T17:57:48+03:00
M=T-2
T=8*4=32 ⇒ M=30
Varsta mea este de 2 ori cat a surorii de 4 ani ⇒ Eu am 8 ani