Răspunsuri

2014-04-03T17:35:47+03:00
DASDSADAS DAS DAS DAS DAS
Esti buangiu
dc?
ai rezolvat exercitiile ter og frumos am nevoie urgenta
nu le stiu sry, daca stiu u unu de la 150-151
imi pare rau eu nu am ajuns acolo sory nui nimic asta e
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T17:36:54+03:00
1,2,3 de sus sau jos? si rezolvate?

te roggg frumos
1.Nu ma dam eu dus din HUMULESTI in TOAMNA ANULUI 1855.
Humulesti - indicii de spatiu, toamna anului 1855-indicii de timp
ms poti sa il faci si pe 2 (la doi a zis profa ca trebuie cate o ideie pt fiecare paragraf) tu fa cum stii daca vrei fa cum ti-am spus
si pe 3 daca poti te rog frumos