I. Scrieti:

1.cinci molecule de oxigen si cinci atomi de oxigen

2. trei molecule de fosfor si trei atomi de fosfor

3.patru molecule de amoniac

4.sase molecule de metan

II. Completeaza

5H2O- ................ atomi de H

- ................. atomi de O

Raport atomic: ..............................

2

Răspunsuri

2014-04-03T17:28:40+03:00
1.la prima este 5O2
la a doua este 3P
4NH3
6Ch4
2.la prima 2
la a doua nu stiu :(
Sper ca te-am ajutat
Mersi :-*
Cu placere :*.Si eu ma avut la scoala primul exercitiu .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T17:43:08+03:00
5 O2 sunt 5 molecule de oxigen
O₅ reprezinta 5 atomi de oxigen
3 P4 sunt 3 molecule de fosfor
P₃ reprezinta 5 atomi de fosfor
4 NH3 sunt 4 molecule de amoniac
6 CH4 sunt 6 molecule de metan

5 H2O =>5*2 atomi hidrogen=10 atomi;5 atomi oxigen
Raport atomic 5*2:5=2:1 (H:O)