In trei baloturi de stofa sunt 426 m. In al doilea balot sunt cu 19 m mai mult decat in primul, iar in al treilea balot sunt cu 4 m mai putin decat in primul.
Cati metri de stofa au fost in fiecare balot?

2

Răspunsuri

2014-04-03T17:06:25+03:00
426:3=142
142:2=71(primul balot)
71+19=90(al doilea balot)
71-4=67(al treilea balot

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-03T17:06:53+03:00
1.I____I+4
2.I____I+4+19
3.I____I

Suma este 426 . Aflam suma partilor egale :
 426-27=399
 399:3=133 m  ( al treilea balot )
 133+23=156 m ( al doilea balot )
 133+4=137 m ( primul balot )

Verificare : 137+156+133=426