Cum sa fac o compunere la engleza din 80 de cuvinte cu titlul 'My holyday'?

2
nu exista Holyday. eventual Holiday.
Incepi cu:This summer I went to..(sii spui pe unde ai fost),where I ..(si spui ce ai facut,cum te-ai distrat cu familia sau prietenii) I really enjoyed it and I hope I`ll be able to go there next summer...etc etc...ceva de genu` :))
Pai incepi cu In these days of holidays ,apoi spui ce ai facut I had fun with my family de exemplu si inchei cu It was the most beautiful holidays.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T10:55:45+02:00
Iti descrii o vacanta ,sau inventezi una,si incepi: "In the summer holiday of 2013,I went to my grandma...."
1 5 1
2014-01-18T10:56:44+02:00
Poti eventual sa o faci intai in romana si apoi sa o traduci in engelza, asta ca sa iti fie poate mai usor