Calculati lungimea unui dreptunghi care are latimea de 7 cm si perimetrul de 42 cm. Va rog ajutati-ma!

2
Madalina se cere lungimea nu perimetrul
P=42si l=7:,P=L+L+l+l 42= 2 L+14=>2L=42-14=>2L=28=>L=14
scuze ,acolo am dat din greseala
ok Mersi :*
cu placere

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-03T16:36:53+03:00
L=7cm 
P=42cm
42cm=2(L+l)
42cm=2(L+7cm)
42cm=2L+14cm
2L=42cm-14cm
2L=28cm
L=28cm\2
L=14cm

3 4 3
2014-04-03T16:49:35+03:00
P=2(L+l)
42=2(L+7)⇒42=si faci distributivitatea si iti da 2L+14
42=2L+14\-14
28=2L
L=28:2=14cm 
2 3 2