Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T16:28:55+03:00
Este primavara.Pomii din livada au inmugurit  si sunt plini de viata.Soarele trimite raze calde spre pamant pentru a-l dezmorti dupa o iarna grea si lunga.Gradinarii au inceput munca si isi curata copacii de crengile uscate, au varuit trunchiurile  pana la jumatate si au sapat in jurul lor.
Cam asta ai putea sa scrii pentru inceput.
3 3 3
2014-04-03T16:29:41+03:00
A venit primavara cea calduroasa si mult asteptata . 
   Intr-o zi de primavara ma plimb cu bunilcul prin livada cu meri . 
Mi se face pofta si incerc sa rup unul dar eram prea micuta .In acea clipa bunicul meu ma ridica in brate ca sa ajung la marul cu o mireasma ca de  primavara ........
1 5 1