Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T16:20:20+03:00
Tânăr=tineresc
Căldură=călduros
Lemn=lemnos
Aur=auriu
Mătase=mătăsos
Părinte
=părintesc
Muntenia
=__________
Aramă
=arămiu
Laudă
=lăudăros

Comentariul a fost şters
Cu plăcereeee!! :**
Argint nu l-am văzut...scuze!!
2014-04-03T16:30:23+03:00
Tanar=tinerete,argint=argintiu,caldura=calduros,lemn=lemnos,aur=aurit,matase=matasos,parinte=parintesc,Muntenia=muntenesc,arama=aramat,lauda=laudat\laudaros 

Comentariul a fost şters
nu ai pentru ce si alta data
Comentariul a fost şters
:))