Răspunsuri

2014-04-03T15:12:33+03:00
82/20 =4 r 2
802/200 = 4 r 2
8002/ 2000= 4 r 2
s.a.m.d.
ce inseamna s.a.m.d.?
şi aşa mai departe!
nu e buna de looooc
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-03T15:39:51+03:00
A.I____I____I____I____I+2
b.I____I ..........200.........⇒diferenta

 Diferenta este 200. 
 200-2=198 ( suma partilor egale )
 198:3=66 ( nr. b )
 66x4+2=266 ( nr. a )

Verificare : 266-66=200
pai de ce impartit ?
catul lor este 4 si restu 2
totusi mi le rezolvi si pe celelalte caci nu le stiu de loc
rezolvarea e corecta
ms