Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T14:45:50+03:00
Plasul - plansete , plans
Cap - capul , capurile
Inima - inimile 
Bucuria - bucuriile ,bucuroasa
Gand - gandurile 
Sper ca te-am ajutat !
Multumesc pe acest "joc " se pot face prieteni ?
durere-dureros,dureroasa
plânsul-plangaret,plangareata
cap-capos,capoasa
inima-inimos,inimoasa
bucuria-bucuros,bucuroasa
gând-ganditor,ganditoare
da se pot face prieteni
2014-04-03T15:16:47+03:00