Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T14:36:47+03:00
Cine se lauda ca nu e mincinos trebuie crezut pe jumatate .
Mincinosul cand spune adevarul se imbolnaveste 
Sper ca te-am ajutat !
Multumesc mult!!!
Cu placere !
Am o intrebare .Pe acest "joc " ca nu stiu cum sa-l numesc se pot face prieteni ?
Da
Si acum cum vorbesc cu tine ? daca te-am facut prieten ?
2014-04-03T14:36:54+03:00
Mana care da nu se musca,cand te musca sarpele ti-e frica si de rama,cainele care latra nu musca. SPER CA TEAM AJUTAT
4 3 4