Bunicul lui Danut a recoltat 9 saci cu cate 111kg de cartofi. Din aceasta cantitate a oprit1/3 pentru insamantat,2/3 din ce a ramas a oprit pentru consum iar jumatate din ce a ramas le-a dat copiilor pentru consum si restul cantitatii a fost vandut.
Cate kg de cartofi a vandut bunicul lui Danut?

2
cu segmente sau intrebari? se mai poate rezolva si algebric. CUm vrei?
intrebari

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T14:21:34+03:00
1. Cate kg de cartofi a recoltat bunicul?
111x9=999 kg

2. Cate kg a oprit pentru ingrasamant?
999*1/3=
999/3=333 kg pt ingrasamant

3. Cu cate kg ramane dupa ce pune deoparte pt ingrasamant?
999-333=666 kg ramase

4. Cate kg sunt pentru consum?
2*666/3=
2*222=444 kg pentru consum

5. Cu cate kg au ramas?

666-444=222 kg ramase

6. Cate kg le-a dat copiilor?
222:2=111 kg copiilor

7. Cate kg i-au ramas dupa ce a dat copiilor, spre a fi vandute?
222-111=111 kg spre vanzare

* inseamna inmultire
/ inseamna supra, adica fractie

36 4 36
Foarte bine !
ms. Sper ca ai inteles. Celalalt s-a incurcat fix la final
stiu <3
Credeam ca este jumatate din cantitatea totala , nu din cat a ramas
nu-i nimic
2014-04-03T14:23:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. Cate kg de cartofi are bunicul in total?
111x9=999 kg
2.Ce cantitate de cartofi a oprit pentru insamantat
1/3x999=333 kg
3. Ce cantitate de cartofi a oprit pentru consum?
999-333=666 kg
2/3x666=444 kg
4. Ce cantitate a dat copiilor pentru consum?
666-444=222
222:2=111
5. Ce cantitate a vandut bunicul?
222-111=111 kg
22 4 22